Sukha txakurren ongizateari eta zaintzari eskainitako marka berria da. Bere taglina, "konfiantzazko txakur heziketa", prozesu sortzaile eta estrategiko baten emaitza izan zen, targeta (maskoten jabeak) fida daitekeen marka izateko konpromisoa islatzeko. Brandingaren munduan, hitzek garrantzia dute, eta guk zure marka nabarmentzeko eta zure entzuleekin konektatzeko egokiak aurkitzen laguntzen dizugu.
Sukharen sortze-prozesuan, segurtasuna eta berotasuna transmititzen dituen ikusizko eta hitzezko identitate koherente baten garrantzia nabarmentzen da. Identitate bisualaren xehetasun bakoitza landu dugu, logotipoaren diseinutik hasi eta koloreetara eta tipografiara arte, taglinearen esanahia nabarmentzeko eta diseinuaren alderdi bakoitzak marka autentiko eta koherente bat eraikitzen nola laguntzen duen ikusteko. Hemen emaitza erakusten dizugu.
Logotipoaz gain, hainbat plataforma eta materialetan markaren ikusizko eta hitzezko komunikaziorako lerroa ezartzen duen estilo-gida bat sortu dugu. Gida honek koherentzia eta sendotasuna bermatzen ditu markaren eta entzuleen arteko elkarrekintza guztietan. Behin oinarri horiek jarrita, sare sozialetarako eta horiek aurkezteko euskarrietarako ekintza-plan bat garatu dugu.